loading...
پوزخند | بهترین وب تفریحی سرگرمی
سجاد بازدید : 161 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

بزرگترین گناه:رو دادن به فامیل زن
بزرگترین جهاد :زندگی با قوم زن
بزرگترین کار :ادب کردن خاهر زن
بزرگترین هنر :کم کردن روی برادر زن
بزرگترین ارزو :ندیدن بستگان زن
بزرگترین نعمت :نداشتن مادر زن
حالا اگه جرات داری بفرست واسه فامیل زن….

==========پوزخند==========

این دختر مو قرمزا هستن ارایش غلیظ میکنن ناخوناشونم بلند میکنن با لاک مشکی بعد وقتی میبینیشون احساس میکنی جادوگره تو کارتون سفید برفی رو میبینی.

==========پوزخند==========

تنها روزی که یه زن خوشحال از خواب پا میشه روز عروسیشه
چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه

==========پوزخند==========

دختره مهریه اشو رتبه کنکورش نذاره صلوات

==========پوزخند==========

ایـن دخـتـرایـی کـه نـاخـونـای دسـت چـپـشـون رو خـیلـی شـیـک و مـجـلـسـی لاک مـی زنـن وسـطـشـم طـرح مـی زنـن خـفـن ، مـیـنـیـاتـور و نـقـش بـرجـسـتـه و فـضـای سـبـز و …امـا دسـت راسـتـشـون رو مـی بـیـنـی انگـار سـانـاز پـنـج سـاله از تهران نقاشی کشیده …
آقـا پـسـرا ایـنـا رو اذیـت نـکـنـیـد ایـنـا دسـت چـپـشـون ضـعـیـفِ,گـنـاه دارن!!!^_^

==========پوزخند==========

آقا لطفا به من پیام نده من شوهر دارم!!!
پیام یک خانوم باهوش به ایرانسل!!!

==========پوزخند==========

دقت کردین اگه یه روز یه مرد تو خیابون داد بزنه سر یه زنی یا … همه ملت میگن طفلک زنه چه مرد بی شعورو ظالمیه.
حالا اگه قضیه برعکسم بشه حتی اگه زنه بی دلیل زااارت بخوابونه در گوشه مرده
افکار مردم در این مورد اینه«حق با زن اس,حتما مرده یه غلطی کرده,اوااا… معلومه از اون مردهای بی شعوره‌ها بوق بوق بوووووق …»

==========پوزخند==========

وقتی دختره بهت میگه احساس مسئولیت نداری یعنی:
۱-شارژ بخر واسم
۲-کادو و هدیه و از این چیزا
۳- بیا منو ببر بیرون بستنی بخر واسم
۴-شام دعوتم کن بیرون ……………… و خیلی چیزای دیگه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/28 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزيز .
ماشااله با اين همه بازديدي که سايتت داره مي توني حسابي ازش پول در بياري .
کاري که خودم دارم انجام ميدم و خداييش راضي هستم .
سايتي بهت معرفي مي کنم که خودم هم دارم استفاده مي کنم فقط کافيه ثبت نام کني و نيم ساعت کدش رو توي وبلاگت بزاري اگه راضيت نکرد سريعا کد رو بردار ولي مطمئن باش مثله خود من مشتري دائمي اين سايت مي شي .
کافيه وارد اين آدرس بشي :
http://redpopup.com/ref:208
و ثبت نام کني و کدش رو بزاري توي سايتت و آدرس سايتت رو حتما تو قسمت مديريت وبسايت ثبت کن .اون وقت بعد از چند روز که حسابت به 15 هزار تومن رسيد درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توي حساب بانکيت تحويل بگير .
دوست عزيز توي اين دوره زمونه که هزينه هاي زندگي زياده نبايد شانس پول درآوردن راحت و بي دردسر رو از دست داد .
فقط نيم ساعت امتحانش کن و خوشت نيومد ديگه استفاده نکن .


کد امنیتی رفرش

درباره ما
شما در این وبلاگ میتوانید اس ام اس , جوک , ترول عکس و دیگر چیز های خنده دار را ببینید و لذت ببرید و اگر از اين وب خوشتان آمد براى حمايت از ما عضو شويد و در مطالب نظر دهيد. برای حمایت از ما عضو شوید و نظر دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    دانلود نوار ابزار ما
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 1,154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,960
  • بازدید ماه : 3,115
  • بازدید سال : 14,119
  • بازدید کلی : 108,173
  • سخن مدیر سایت


    اگر از مطالب خوشتان آمد برای حمایت از این سایت عضو شوید.

    نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود وضعیت سایت مطرح کنید.


    عضویت در پوزخند

    با تشکر

    سجاد صالح

     

    آخرین ویدئو های کانال ما